Na prodej

úterý 19. května 2015

70 cm

Po  roce jsem se vrátil  zpět na 70 cm. Používám  novou parabolu 4,5 m u které  měním pouze  feedy podle použitého  pásma. Pro  pásmo 70 cm  jsem  vyrobil  ozařovač podle návodu , který  na  svých  stránkách  publikuje Zdenek OK1DFC , Pro otáčení polarizace jsem  zvolil  malý TV rotátor. 
Jako tcvr používám starou  dobrou FT847 a za  ní PA s GS35. Budič mám  udělaný  ze  starého TV inkurantu s výkonem 220W,  což  plně  dostačuje k  dosažení  potřebného  výkonu GS35-ky,    v mém  případě 1 kW.
Celou  sestavu  jsem  testoval tento  víkend. šum  Slunce cca 10 dB. 7Q7EME se mi  bohužel udělat  nepovedlo  i když  jsem je  dost dlouho  slyšel docela  dobře, ale  bohužel  nedovolal jsem se. Udělal jsem ale  řadu  pěkných QSO a hlavně  nové  initials - ZS6JON, (Arica mi  chyběla pro získání WAC na 70 cm ) UT6UG, SP1JNY, UT5DL atd. Doufám, že  se bude  dařit i  nadále,hihi.

Žádné komentáře:

Okomentovat