Na prodej

čtvrtek 15. října 2015

23 cm PA

Dosud jsem použival na 23 cm  EME PA o  výkonu 200W. Když  odečteme  ztrátu na 8 m dlouhém koax. kabelu, moc  výkonu se  k  ozařovači  paraboly  nedostalo. Jelikož  se mi  naskytla možnost koupit  dva  výkonové  moduly,  rozhodl jsem se pro  stavbu nového  PA. Uvnitř jsou  dva  výkonové  moduly a  ochrana PA podle F1TE . K indikaci výkonu jsem  použil bargraf což je  pro  moje  účely plně  dostačující. Podle  měření  na profi  pracovišti je výsledný výkon 410 W na  výstupním konektoru 7/16 ". Moduly jsou  trvale chlazeny dvěma  ventilátory, které  jsou  v  trvalém provozu a čtyřmi  ventilátory, které  ochlazují  chladič a jsou  spínány v rozsahu 45 - 65 Celsia. Zatím jsem s PA udělal pouze  pár QSO a tak  se těším na  konec měsíce října kdy proběhne  ARRL EME kontest.


Žádné komentáře:

Okomentovat