Na prodej

pondělí 30. listopadu 2015

ARRL 2015 - 23 cm

Vzhledem k výpadku  v předešlém kole ARRL EME kontestu jsem  nechtěl  ponechat  nic  náhodě  a vše jsem  týden před kontestem  zkontroloval a vyzkoušel. Bohužel  jsou  věci  které  člověk  neovlivní a tak  se stalo, že jsem v pátek  před kontestem  "na  stará  kolena " onemocněl  dětskou  nemocí  a to  zápalem  středního  ucha. Naštěstí  mi  doktor  naordinoval  slušné  kapky takže  bolest  ustala, ale byl  jsem na  jedno  ucho  hluchý. Do  kontestu  jsem  proto  vyrazil až v  sobotu hned  z  východem  měsíce. Podmínky se mi  zdály velice  slušné  a bylo  to  znát  i na  obdržených  reportech. Zatím jsem používal  pouze JT provoz. Když  stanic  začalo v noci  ubývat, nedalo  mi  to a  zkusil jsem  CW alespoň  s jedním  sluchátkem na jedno  ucho,  no  a ono  to  šlo. Některé  signály byly  opravdu  na  úrovni  tropo. Nevím  zda  to  byl jen  můj pocit, ale  oproti  jiným  závodům se mi  zdála  antivita  na cw poměrně  malá. Chyběly  stálé  stanice, které  normálně  slyším  a dělám. K  ránu  se začaly objevovat US stanice, většinou na JT . Závod jsem  skončil  cca 30 minut před  západem měsíce při 16 st. elevaci - víc  už  sklopit  parabolu  nemohu.Závod jsem  si  i  přes  zdravotní  handicap  užil a udělaných 34 QSO ( z toho 5 cw)  je asi  nejvíc  co  se mi  zatím v jednom kole podařilo  udělat. Velkým pomocníkem byl  i prvně použitý SDR/RX ( Funcube ) , který  byl  opravdu  velkým pomocníkem. Na obrázku  ukázka  toho  jak  to  u  mě vypadalo. Zcela  vpravo  nikdo  jiný  než HB9Q v síle - 3 dB.


Žádné komentáře:

Okomentovat