Na prodej

neděle 2. prosince 2018

Expedice HB0

Po  neúspěchu v ARRL kontestu  jsem  dnes  doufal, že to na 23 cm  bude lepší. Také  se dala  předpokládat  větší  aktivita vzhledem k probíhající expedici  do HB0. Věděl jsem ,že  času  je  dost  tak jsem  začal  až cca v 07.30 UTC. Hned po  nasměrování  antény jsem  viděl  pěkný  signal  HBO/HB9DBM a QSO bylo hotové  během  okamžiku. Pásmo 23 cm  bylo  oproti 70 cm  bez  rušení, tak jsem  zůstal  a užíval  si  aktivity a pěkných  signálů. Celkem   jsem  za  dvě hodiny udělal 10 QSO z toho 7 nových  initiálů. Perličkou bylo  QSO s SM6CKU od  kterého jsem  dostal  report
 - 01 dB. QRV EME jsem  již  více jak 15 let, ale - 01 opravdu  velmi potěšilo.
Že na  pásmu  probíhal  pěkný  provoz je  vidět na přiloženém obrázku z MAP 65.
Novým přírůstkem  do  mého  hamshacku je RPS2Pro,  nová  hračka na celou  zimu, hihi.
Asi  to  byla moje  poslední  aktivita v roce 2018, takže do  jara je  o  čem přemýšlet a co  vylepšovat.


QSO:
HB0/HB9DBM - 23 dB, SM6CKU - 09 dB, RN6MA - 15 dB, 4X1AJ - 26 dB, IK5EHI - 18 dB, G4FQI - 10 dB, DG0FE - 13 dB,
F1RJ - 15 dB, DJ2DY - 21 dB, DF2VJ - 21 dB 

Žádné komentáře:

Okomentovat